Ledighet

I dag har all personal på våningen varit i väg på Kurs.I morse när jag steg upp så var Daisy fortfarande lite trött men hon piggnade snabbt till.Hon vet visst nu vad som är på gång när matte stiger upp tidigt :)  Jag gjorde mina morgonrutiner och Daisy var väldigt glad och sprang runt.När jag sen gick mot dörren utan att ta henne med så började hon gnälla,tyckte inte alls om att jag gick utan henne.Så idag så fick Daisy vara ledig ifrån jobb men det var inget som var populärt :) Jag fick ett väldigt varmt mottagande av henne när jag kom hem,var som jag hade varit borta i en hel evighet.I morgon är allt som vanligt då är det dax för henne att gå till jobb igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0