Chihuahua bitchar :)

Dagen började med ett besök hos vetrinären,skulle få stämplat i Ebbas pass efter besöket på Bornholm.Jag frågade vad dom skulle ha för att ta bort tandsten,ca 1100-1200 kr/bitch, OOOOOO MY GOD !!!!! Sen bar det av till Ystad.Daisy var överlycklig hon skulle ju in till chihuahuorna och visa vem som var boss :) Hon började redan att sprätta utanför yttter dörren,hm....angelägen till tusen.Vi hann knappt innan för dörren förren hon sätter sig och makerar (jäkla bitch!!!) det var på med tikskyddet sen fick hon ha det på sig,inte populärt men så går det. Vi tog en tur till djuraffären mina bitchar var med,Daisy var överlycklig sååååå mycket att lukta och kissa på men tyvärr för lite tid :)  Ebba var under hela vistelsen hos chiorna ;) väldigt oaktiv,bara satt el stod och glodde.Det var lite mer fart i Daisy men när kl blev lite i 12 då gick båda i däck,dax att sova middag :) är ju vana vid det ifrån jobbet.När det är dax för middag för dom boende så är det sov dax för bitcharna  annars står dom och tigger och gnäller så dom boende undrar vad det är för fåglar som har sånt läte (Ebba är experten på att härma fåglar)  :)   När vi kom hem så la dom sig och vilade igen,hade ju inte fått någon sammanhängande vila.I em har jag roat mig med att täta mina fönster,putsat alla fönsterna :) är så skönt att ha det gjort.....Nej nu får jag göra det viktigaste för idag,kvälls slappa ;) Hej svejs...... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0