Ett bra tag sen sist :)

Ja jag är knappast så flitig med att skriva men kan kanske bättra mig :)  Som dom flesta vet,om man kollar noga på hemsidan ;) ,så gick det ju kanon för Ebba i Malmö,CERT och BIR.Jag har ställt båda mycket sen dess och Ebba är den som det går bäst för.Hon har verkligen visat ett antal gånger att hon håller standaren och lite till :) Ebba är nu inne på sitt 2.dra löp.Jag har beslutat att vänta med att para Ebba,vill först försöka få henne till Svensk Champion. Hon har 3 Svenska Cert men måste ju ha ett till efter 2 år.Vi ska åka till Hening i Nov vill få ett cert efter hon blivit 18 mån :) ........Nej nu ska jag titta lite på tv och följa val vakan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0