Tankar,Tro......

Idag har varit en lugn dag men den har varit sorglig med många tankar.Var på begravning på e.m den sista av 4 Dahlin systrar begravdes,hon var syster till mina barns fars mormor.Det var en fin begravning,prästen var bra, psalmerna fina.Många tankar hann att snurra runt under den ca 30 min det tog.Livet,kidsen,kärleken,varför att vissa inte får leva ett långt liv och så gick tankarna till alla dom som har lämnat oss.Dom flesta äldre men tyvärr även yngre.Innan jag gick ut ur kyrkan så gjorde jag det jag alltid gör,tände ett ljus för alla dom som lämnat oss. Efter begravnings akten gick vi till församlingshemmet  där det b.l.a  bjöds på smörgåstårta,kaffe.Innan jag körde hem så stannade jag till på jobb,skulle gratulera en very special person som fyllde 95 år :)  Det var i stora drag vad som har hänt under min dag..... Ta väl hand om er.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0