Tungt hjärta ikväll

I f.m var jag på begravning igen så sorgligt och orättvist,hon blev bara 41 år......Hon som blev begraven i Tisdags hade i alla fall levt ett långt liv,86 år.Begravnings cermonin var väldigt fin,var en kvinnlig präst,läste om fotspåren i sanden.Var fina psalmer och så var det någon som sjöng solo och det var så vackert,sjöng b.l.a dit där rosor aldrig dör,den andra kommer jag inte ihåg bara att det är en av dom som jag tycker är väldigt vacker.
Tankarna kom så klart igen vid denna begravningen,det var många fler och dom snurrade och snurrade och tårarna bara rann.Fast jag satt där så kunde jag knappt tro att det var sant att hon gått bort.Mina tankar gick till hennes make,min näst kusin,pust om jag tänker och känner så........suck,vad känner då inte han.....den han älskade, delade sitt liv med i över 7 år,var gift med..... Vi var på deras bröllop och delade deras glädje,var i samma kyrka....När jag satt och tittade upp mot altaret dök några ord upp........... att dela glädje och sorg med dig och vara dig trogen tills döden skiljer oss åt.....  : (   Vad livet kan vara orättvist!!
Är helt slut,det har varit en sån  känslosam och omtumlande,dag idag......
God natt på er och ta väl hand om er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0